صابون داو مدل Dove beauty cream

Dove Beauty Cream Bar Soap-100 g

    • استاندارد: سازمان غذا و دارو
    • نوع پوست / مو: همه نوع
    • نوع بسته بندی: بسته بندی تکی کارتنی
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • ساخت کشور: آلمان,به سفارش ترکیه

وضعیت : ناموجود

تولید کننده:  کارخانجات Dove
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

 صابون داو مدل Dove beauty cream bar

داشتن پوستی شفاف و سالم نیازمند شست‌وشوی روزانه‌ی صورت و بدن است؛ اما گاهی استفاده از محصولات مرتبط نه‌تنها باعث بهبود نمی‌شود، بلکه به دلیل فرمولاسیون قوی و همین‌طور استفاده‌ی مکرر به پوست صدمه می‌زند. صابون‌ها از قدیم برای شست‌وشوی بدن و صورت مورد استفاده قرار می‌گرفتند؛ اما با افزایش آلودگی‌ هوای سال‌های اخیر، استفاده‌ی روزانه از همان صابون‌ها با فرمول قدیمی ممکن است باعث خشک‌شدن بیش‌ازحد پوست شود.

کمپانی «داو» (Dove) برای افرادی که باور دارند دسترسی به زیبایی آسان است، محصولات شادابی‌بخشی فراهم کرده است. صابون‌های قالبی و 135 گرمی این برند که با نام مخفف BB به معنی Beauty Bar عرضه می‌شوند، حاوی یک چهارم کرم مرطوب‌کننده هستند و علاوه‌بر پاک‌کردن صورت آن را خشک نمی‌کنند. با استفاده از این صابون سلول‌های مرده‌ از روی پوست برداشته می‌شوند و پوستی صاف و شفاف خواهید داشت. رایحه‌ی دل‌نشین این صابون در ابتدا قوی است و پس از شستن ملایم‌تر می‌شود و در هنگام ترکیب با آب، حالتی کرم‌مانند اما رقیق‌تر پیدا می‌کند و حس مطبوعی به مصرف‌کننده می‌دهد.

مهم ترین نیاز بافت پوست مرطوب نگه داشتن آن است. صابون داو مرطوب کننده ضمن تمیز و پاکسازی انواع آلودگی و کثیفی از سطح پوست، با فرمولاسیون حاوی یک چهارم کرم مرطوب کننده، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند و آن را نرم و لطیف نگه می دارد.راز داشتن پوستی زیبا و صاف، شستشوی آن از آلودگی و کثیفی های روزانه است. صابون ها از قدیم برای شستشوی بدن و صورت مورد استفاده قرار می گرفتند؛ اما به مرور باعث ایجاد خشکی و حس کشیدگی در پوست می گردیدند که این حالت، موجب پیری زودرس و ایجاد خطوط نازک در پوست می شود.اگر چه پاکسازی پوست، بخش مهمی از مراقبت روزانه به شمار می رود؛ ولی انتخاب شوینده مناسب نیز به همان اندازه اهمیت دارد. صابون داو بر خلاف صابون های معمولی که پوست را خشک و پوسته پوسته می کنند؛ پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد و ظاهری صاف، درخشان و سالم به آن می بخشد. همچنین برای شستشوی صورت، بدن و دست ها قابل استفاده است.

این صابون هنگام ترکیب با آب حالتی کرم مانند و رقیق پیدا می کند که با استفاده منظم، لطافت و انعطاف پذیری پوست را افزایش می دهد و پوست را به طور عمیق تغذیه می کند.
این محصول با رایحه بسیار خوشبو حس تمیزی را به فرد القاء می کند و پوست را خوشبو نگه می دارد.

ویژگی ها:

     حاوی کرم مرطوب کننده

    مناسب برای شستشوی صورت، بدن و دست

    فاقد پارابن، سولفات و فتالات

    نرم و لطیف کننده پوست

    خوشبو کننده

    مانع از حس خشکی در پوست

    ایده آل برای استفاده روزانه

نحوه مصرف:

ابتدا پوست خود را با آب خیس و مرطوب کنید. سپس صابون را به پوست کف دست بمالید تا کف کند. سپس با کف حاصل پوستتان را بشویید و در نهایت با آب ولرم آبکشی کنید.

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX