نخ و سوزن های جراحی سیلک (سوپاسیل) SUPA

SUPA BRAIDED SILK

    • استاندارد: ISO & IRAN & CE
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • الزام به معرفی / نسخه پزشک: دارد,دارد
    • نوع بسته بندی: کارتنی-دایکاتی
    • تعداد در کارتن: 1944 عدد
    • تعداد در دایکات(بسته): 216 عدد
    • تاریخ مصرف : 2022
    • نحوه استریل: گاز اتیلن اکساید
    • تعداد در بسته : 36 عدد
    • رده مصرف: تخصصی (تحت نظر متخصص)

وضعیت : موجود

0

تماس بگیرید

نخ جراحی سیلک تابیده        BRAIDED SILK

نخ بخیه غیرقابل جذب استریل     STERILE NONABSORBABLE SUTURE

توصیف محصول:

نخ بخیه سیلک یک نخ جراحی استریل غیرقابل جذب است که از یک پروتئین آلی به نام فیبروئین ساخته شده است.نخ بخیه سیلک با سایز و طولهای مختلف و متصل به سوزن فولاد ضدزنگ با انواع و اندازه های مختلف در دسترس است.جزئیات کامل در کاتالوگ ارائه شده است.

اندیکاسیون:

نخ بخیه سیلک بطور کلی برای نزدیک کردن نسج نرم و یا بستن نسوج از جمله اعمال جراحی قلب و عروق مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربرد:

انتخاب و بکارگیری نخ بایستی براساس وضعیت بیمار،تجربه جراح،تکنیک جراحی و اندازه زخم باشد.از نخهای چند رشته ای در اعمال جراحی قلب و عروق و نیز اعمال داخل شکم و لگن جهت زدن گره های سریع و متعدد استفاده می شود.

عملکرد:

نخ بخیه سیلک باعث بروز واکنش التهابی اولیه در نسوج می شود و بدنبال آن نخ بخیه بتدریج در کپسولی از بافت همبند فیبرو قرار می گیرد.هرچن سیلک

جذب نمی شود،تخریب پیشرونده رشته پروتئینی سیلک در بدن موجود زنده می تواند منجر به از بین رفتن تدریجی تمام قدرت کششی نخ بخیه در طی زمان شود.

کنترا اندیکاسیون:

استفاده از این نخ بخیه در بیمارانی که حساسیت یا آلرژی شناخته شده نسبت به سیلک دارند ممنوع است.با توجه به از بین رفتن تدریجی قدرت کششی که ممکن است طی مدت زمان طولانی در بدن موجود زنده روی دهد،نبایستی از نخ بخیه سیلک در محلهایی استفاده شود که باقی ماندن دائمی قدرت کششی مورد نیاز است.

هشدار/احتیاط/تداخل عمل:

کاربران بایستی پیش از بکارگیری نخ بخیه سیلک برای بستن زخم با روشها و تکنیکهای جراحی مربوط به نخ بخیه غیر قابل جذب آشنا باشند، زیرا خطر بازشدن زخم می تواند برحسب محل بکارگیری و ماده نخ بخیه مورد استفاده،متغیر باشد.همانند هر نوع جسم خارجی تماس طولانی مدت هر نوع نخ بخیه با محلولهای نمکی مانند آنچه در سیستم اداری یا صفراوی وجود دارد،می تواند منجر به تشکیل سنگ شود.محکم بودن کافی گره مستلزم استفاده از تکنیک پذیرفته شده جراحی با گره مسطح و ضربدری بوده وگره های اضافی برحسب شرایط جراحی و تجربه جراح مورد نیاز است.در درمان و برخورد با زخمهای عفونی یا آلوده بایستی روش پذیرفته شده جراحی را بکار گرفت.در کار با این محصول یا هر گونه نخ بخیه دیگر بایستی مراقبت کردکه آسیبی به نخ وارد نشود.ازایجاد آسیب چرخشی یا خرد و له شدگی نخ در اثر استفاده از ابزارهای جراحی از قبیل فورسپس یا سوزنگیر اجتناب کنید.

در استفاده از سوزن جراحی بایستی مراقبت کرد تا آسیبی ایجاد نشود.سوزن را در ناحیه بین یک سوم(3/1) تا نصف (2/1) فاصله از انتهای اتصال به نختا نوک سوزن بگیرید.گرفتن نوک سوزنمی تواند باعث اختلال در فرورفتن سوزن شود و منجر به شکستن سوزن گردد.گرفتن ناحیه انتهای سوزن (محل اتصال به نخ)می تواند باعث خمیدگی یا شکستگی سوزن شود.شکل دادن مجدد سوزن می تواند منجر به از دست دادن استحکام سوزن شودو مقاومت آن در برابر خم شدن یا شکستگی کاهش یابد. کاربران بایستی هنگام کار با سوزنهای جراحی احتیاط نمایند تا سوزن بطور اتفاقی در دست آنها فرو نرود.سوزنهای مصرف شده را در محفظه »اشیاء تیز« دور بیاندازید.

عوارض جانبی و واکنشهای نامطلوب:

عوارض نامطلوب ناشی از مصرف این محصول عبارتند از :واکنش آلرژیک در بیماری که حساسیت شناخته شده نسبت به سیلک دارد.واکنش بافتی التهابی اولیه و تحریک موضعی موقت در محل زخم.نخ سیلک همانند تمام اجسام خارجی ممکن است عفونت موجود را تشدید کند.

استریلیته:

نخ بخیه سیلک به کمک گاز اتیلن اکساید استریل می شود.این محصول را مجددا استریل نکید. نخ بخیه باز شده و مصرف نشده را دور بیندازید.

نگهداری:

شرایط توصیه شده برای نگهداری:دمای کمتر از 30 درجه سانتی گراد،دور از رطوبت و گرمای مستقیم.پس از گذشت تاریخ انقضاء از محصول استفاده نکنید.

*در صورت آسیب بسته بندی مورد استفاده قرار نگیرد.

*پس از مصرف از بین برده شود.

***نخ و سوزن سیلک 6.0 و 7.0 و8.0 اسپاچولا :

تعداد محصول در دایکات 144 عدد(12*12)

تعداد دایکات در کارتن 9 عدد

تعداد محصول در کارتن 1296 عدد

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX