عینک ساچمه ای فرتاک Fartak

Cooling Eye Mask

    • نوع بسته بندی: کارتنی
    • تعداد در کارتن: 50 عدد
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • الزام به معرفی / نسخه پزشک: ندارد
    • تاریخ مصرف : فاقد الزام به تاریخ مصرف

وضعیت : ناموجود

تولید کننده:  یخ ژله ای فرتاک
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

عینک ساچمه ای فرتاک Fartak

سالها است که محصولاتی از قبیل عینک ساچمه ای فرتاک به بازار آمده اند و رواج زیادی به کارهای درمانی و طبابت داده اند. اما کمپرس یخ چیست و چگونه و در چه کارهایی از آن استفاده می شود؟

عینک ساچمه ای فرتاک از یک نوع ماده ژلاتینی تهیه شده است که کاملا غیر سمی است. این ماده در یک بسته مقوایی دارای استحکام بالا بسته بندی شده است. و استحکام آن به طوری است که این ماده از آن به هیچ عنوان نشت نمی کند. عینک ساچمه ای فرتاک به گونه ای ساخته شده است که می تواند تا ساعت ها سرما را در خود نگه داد و آن را به چیزهایی که در مجاورت خود قرار دارند انتقال دهد. از این رو از عینک ساچمه ای فرتاک در کارهای مختلفی استفاده می شود. عینک ساچمه ای فرتاک در رنگ ها و سایز های مختلفی وجود دارد. سایز متوسط این کمپرس ها استفاده ی زیادی دارند. نام های دیگری از این محصول در بازار آن رواج دارد؛ مانند: یخ فشاری، کیسه یخ خشک و....

موارد استفاده:

    درمان تورم

    جلوگیری از تورم

    درمان اسپاسم های ماهیچه ای

    ایجاد حالت بی حسی موضعی

    انتقال و حمل دارو

    انتقال اعضای پیوندی

    استفاده در حمل مواد غذایی زود فساد

و بسیاری از کاربردهای دیگر.

عینک ساچمه ای فرتاک در فریزر قرار داده می شود و پس سرد شدن می تواند تا حدود 10 ساعت سرما را درون خود نگه دارد. در بسیاری از شرکت های حمل و یا تولید دارو از این محصول استفاده می کنند؛ عینک ساچمه ای فرتاک در کلمن و ظرف های مناسب حمل دارو قرار داده می شود و حمل می گردد.
عینک ساچمه ای فرتاک کاملا بهداشتی و غیر سمی است و می توان با اطمینان از آن برای حمل مواد غذایی که امکان تفسید دارند استفاده شود. به همین دلیل در حمل گوشت، ماهی، میگو و... رواج دارد. یکی از مزیت های مهم که عینک ساچمه ای فرتاک دارد و باعث استفاده و خرید بالای آن شده است، قابلیت استفاده در موارد مکرر از این کمپرس است.
عینک ساچمه ای فرتاک در سایز متوسط را می توان برای بی حسی موضعی روی بدن استفاده کرد. زیرا عینک ساچمه ای فرتاک دارای خاصیت سرد کنندگی سریع و ایجاد بی حسی موضعی است. این خاصیت باعث شده که به وفور از آن در آسیب دیدگی های ورزشی و اسپاسم های ماهیچه ای استفاده می شود و به درمان سریع درد کمک می کند. همچنین با سرد کردن ناحیه مورد استفاده می توان اعمال جراحی کوچک یا کارهای درمانی را بدون استفاده از داروی بی حسی روی بدن انجام داد.این کمپرس توانایی ایجاد حساسیت و عارضه را ندارد زیرا مواد درون یک مقوای محکم است و همین طور خود ماده ی ژلاتینی درون کمپرس نیز برای بدن مضر نیست و هیچ گزارشی از ایجاد مشکل بر بدن و یا مواد غذایی نشده است.کمپرس های یخ خشک را می توان در خانه نگهداری کرد و در هنگام ایجاد کوفتگی و یا دردهای عضلانی نیز می توان با قرار دادن آن روی بدن و موضع ضربه دیده از آن بهره برد.عینک ساچمه ای فرتاک در سایز متوسط می تواند کارایی بیشتری داشته باشد زیرا نه آنقدر بزرگ است که فضای زیادی بگیرد و نه آنقدر کوچک که ناحیه ی کمی را بپوشاند.عینک ساچمه ای فرتاک را می توان به صورت عمده و جزئی خریداری کرد. اما برای مراکز درمانی و شرکت های حمل و نقل  محصولات غذایی به صورت عمده و در تعداد بالا خریداری می شود. و می توان تا مدت ها از عینک ساچمه ای فرتاک مانند روز اول استفاده کرد و نگران فاسد شدن و یا از دست رفتن کارایی آن در استفاده های بعدی نبود.این قابلیت های زیادی که در یک عینک ساچمه ای فرتاک جمع شده باعث رفاه حال انسان می شود و می توان با کمترین هزینه تا مدتهای مدیدی محصولی خوب را استفاده کرد و از کمپرس یخ متوسط بهره برد.

این عینک ها به صورت انعطاف پذیر بوده و پس از قرار گرفتن در فریزر، یخ نمی بندد اما قابلیت ماندگاری سرما تا 1 ساعت را داشته و به دلیل انعطاف پذیری بالا به راحتی بر روی صورت قرار می گیرد.

مصارف و مزایای استفاده :

1- از بین بردن کبودی و خونمردگی پس از جراحی

2- رفع خشکی چشم و کاهش فشار داخل کره چشم

3- برطرف کردن درد های میگرنی

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX