بالش شیردهی ویونا Viona

Viona Breastfeeding Pillow

    • استاندارد: ISO
    • رده مصرف: شخصی و خانگی
    • منطقه ساپورت: سر,کمر,گردن
    • نوع بسته بندی: کارتنی - بسته مقوایی
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • ساخت کشور: ایران

وضعیت : ناموجود

تولید کننده:  ورنا تجارت نیک پی/Verna
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

بالش شیردهی ویونا

بالش شیردهی همانطور که از نامش هم پیداست بالشت مخصوص مادران شیرده است . این بالشت طوری طراحی شده است که خانم های شیرده بتوانند در زمان شیردهی احساس راحت تری داشته باشند و فرزندشان نیز که در روزها و ماه های اول به سختی می تواند شیر بخور راحت تر از شیر مادر تغذیه کند. این بالشت ها را حتی در زمان تغذیه نوزاد از شیر خشک نیز می توان استفاده کرد. چرا که بالش شیردهی طوری طراحی شده اند که نوزاد بتواند راحت تر شیر بخورد. بالشت های شیردهی به مادر کمک می کند که مادر در شرایط استانداردی قرار بگیرد و مادر برای شیردادن به فرزندش از درد های گردن، کتف، کمر و غیره رنج ببرد. به همین دلیل است که استفاده از این بالشت ها می تواند باعث آرامش بیشتر مادر و فرزند در زمان شیردهی می شود.
این بالش با توجه به فرم و حجم اندام مادر طراحی شده است و دارای طراحی آرگونومیک مطابق با بدن مادر است. بالش شیردهی ورنا بالشتک قابل تنظیم دارد که مادر می تواند با قرار دادن دستش در زیر آن ارتفاعش را تنظیم کند. مادر می تواند با قرار دادن دست خود زیر این بالش سر نوزاد را بالاتر آورده و به بدن خود نزدیک کند. مادر می تواند این بالشتک را به دو طرف حرمت دهد و حالت نوزاد را تغییر دهد. با استفاده از بالش شیردهی ورنا مادر احتیاجی به خم شدن بیش از حد ندارد و فشار کمتری به کمر مهره های گردن و کمر مارد وارد می آید. روکش بالش شیردهی از جنس پنبه است و داخل آن از پشم شیشه پر شده است. این محصول را می توان در لباسشویی شستشو داد. ابعاد بالش شیردهی ورنا 50×22×10 سانتی‌متر است و قابل استفاده از صفر تا 6 ماهگی است.

مشخصات:

قابل استفاده 0 تا 6 ماهگی

قرار دادن مادر در وضعیت ارگونومیک ، کمک به صاف نشستن مادر و جلوگیری از درد گردن و کمر

کاهش فشار وارده به ناحیه بازو ، کتف و گردن در هنگام شیر دادن ایجاد شرایط راحت و آرام برای نوزاد و مادر

دارای بالش متحرک و شکل مناسب برای وضعیت های متفاوت

مزایای استفاده از بالش شیردهی ورنا

استفاده از بالش شیردهی ورنا نیز مانند تمام بالش های شیردهی دارای مزایای زیادی است که در این قسمت به برخی از مزایای استفاده از بالشت اشاره می کنیم:

کمک به صاف نشستن مادر و قرار گرفتن او در وضعیت ارگونومیک

جلوگیری از درد های کمرو گردن در زمان شیردهی

کاهش فشار وارد به ناحیه بازو، کتف و گردن و در هنگام  شیر دادن

ایجاد شرایط راحت و آرام  در زمان شیردهی برای نوزاد

بالشتک متحرک جهت قرار گیری فرزند در حالت های مختلف

سبک و قابل حمل

بالشت شیردهی چیست؟

بالش شیردهی برای راحت تر شیر دادن فرزند طراحی شده است. اگر برای اولین مادر شده اید باید بدانید که چالش های بسیاری پیش روی شماست. یکی از اولین چالش های بعد از به دنیا آمدن فرزندتان شیردهی است. عوامل زیادی وجود دارد که می تواند کار شیردهی را برای مادران سخت و دشوار کند. پستان در دهان نگرفتن فرزند، ناکافی بودن شیر، وضعیت غلط شیردهی، زخم نوک پستان ها، کمردرد و غیره برخی از عواملی هستند که می توانند شیردهی را برای مادر به یک کابوس تبدیل کنند. بالشت شیردهی می تواند به رفع برخی از این مشکلات کمک کند. استفاده از بالش شیردهی دارای مزایا بسیاری است که به برخی از این مزایا در ادامه اشاره خواهیم کرد.

استفاده در زمان بارداری

شما با خرید یک بالش شیردهی در زمان بارداری می توانید از آن در زمان بارداری نیز استفاده کنید. این بالشت می تواند از پشت و کمر مادر در 3 ماه اخر بارداری حمایت کند و برای او یک خواب راحت فراهم کند.

پستان به دهان گرفتن

مهمترین کارکرد بالش شیردهی نزدیک تر شدن سر نوزاد به بدن مادر است. برای اینکه بچه بتواند راحت تر پستان به دهان بگیرد بهتر است که از بالش شیردهی استفاده کرد. بالش شیردهی این امکان را فراهم می کند که با نزدیکتر شدن سر فرزند تا به سینه شما راحت تر شیر بخورد.

کمک به درمان بخیه ها در زایمان سزارین

مادرانی که به صورت سزارین فرزند خود را به دنیا می آورند به دلیل وجود بخیه ها قادر به خم شدن زیاد نیستند. بالش می تواند با بالا آوردن بچه از خم شدن مادر و فشار آمدن به بخیه ها جلوگیری کند.

کمک به نشستن کودک

بالش های شیردهی را می توان به منظور نگه داشتن بچه در بین ماه های 4 تا 6 استفاده کرد. این بالش ها به کودک شما کمک می کند تا راحت تر شروع به نشستن کند.

طرز استفاده بالش شیردهی

برای شیردهی با این  بالش باید بدانید که چگونه باید از آن استفاده کنید. برای استفاده از بالش شیردهی با توجه به مراحل زیر عمل کنید تا فرزندتان راحت تر بتواند تغذیه کند.

مکان مناسبی پیدا کنید

شیردهی یکی از بهترین زمان ها برای ایجاد پیوند هر چه بیشتر بین شما و فرزندتان است. پس در جایی دور از شلوغی و حواس پرتی به فرزند خود شیر دهید

قراردادن بالش در محل مناسب

مطمئن شوید که به شکل صحیحی بالش را دو کمر خود می گذارید.

تنظیم ارتفاع

ارتفاع بالش را تغییر دهید تا زمانی که ارتفاع مناسب را پیدا کنید. پس از پیدا کردن ارتفاع مناسب بالش کمربند را ببندید.

تنظیم بند های بالش

بیشتر بالش های شیردهی دارای بندهایی قابل تنظیم است. از این بند ها استفاده کنید تا مطمئن شوید که راحت هستید.

شیردهی را آغاز کنید

در حالت نشسته باشید و سر نوزاد را روی بالشت قرار دهید تا راحت تر بتواند شیر بخورد.

 

بالش شیردهی ورنا

جمع بندی

بالش شیردهی جهت حفظ حالت صحیح مادر در زمان شیردهی طراحی شده است. استفاده از این بالش باعث می شود که فرزند بتواند راحت تر شیر بخورد و هر دو نفر، هم مادر و هم فرزند در زمان شیردهی احساس آرامش پیدا کنند. بالشت شیردهی ورنا نیز دارای مزایایی از جمله کاهش فشار وارد به دست، کمر، گردن و کتف و مزایای بسیار زیاد دیگری است

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX