کمربند چهارفنره با کش دابل ورنا V201

Four Spoke Belt With Double Verna V201

    • ساخت کشور: ایران
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • منطقه ساپورت: کمر

وضعیت : موجود

تولید کننده:  ورنا تجارت نیک پی/Verna
8950000
قیمت بازار: سود شما -895,000 تومان
قیمت : 895,000 تومان

کمربند چهارفنره با کش دابل ورنا V201

توضیحات اجمالی کمربند چهارفنره
کمربند چهارفنره ،ستون فقرات بعنوان محور مرکزی تنه از مجموعه مهره هایی تشکیل شده است که پنج عدد از این مهره ها ستون فقرات کمری را تشکیل میدهند.

این ستون مهره ای ، یک توده متراکم مفصلی را می سازد و هریک از این قطعه ها یک واحد حرکتی محسوب می شود. انتقال وزن سر واندام فوقانی به لگن و اندام تحتانی و محافظت از نخاع شوکی دو وظیفه اصلی ستون مهره ها می باشد.

از دیگر وظایف اصلی کمربند چهارفنره
این توده مهره ای در موجودات دو پا نظیر انسان ایجاد وضعیت عمودی و مقابله با فشار جاذبه زمین در عین حال فراهم ساختن امکان حرکت در جهات مختلف میباشد. مفاصل کمر با داشتن تحرک بسیار وتحمل وزن اندام فوقانی همه گاه در معرض انواع صدمات و آسیبهای جدی قرار دارند.

تغییرات مهره های ستون فقرات
افزایش سن تغییراتی را درشکل مهره های ستون فقرات ایجاد می نماید، این عارضه سائیدگی مهره ای نامیده میشود و عامل ایجاد آرتروز ستون فقرات می باشد.
این کمربند به درمان کمر دردهای شدید، اسپاسم عضلات کمر و حفاظت از ستون فقرات در برابر ضربه کمک کرده و مصرف آن پس از عمل جراحی دیسک کمر توصیه می گردد‏.‏
این محصول دارای چهار آتل سخت پلی آمید است که به جای میله های فلزی بکار رفته اند که این آتل ها متناسب با فرم انحنای ستون فقرات می باشند‏.‏

کمربند طبی سبک بوده و قابلیت شستشو با دست را دارا می باشد‏
نئوپرن یک پارچه ی لاستیکی مصنوعی است که با وجود اینکه کم کشیده می شود، بسیار محکم است و پایداری بالایی دارد‏.‏ نئوپرن به دلیل بافت نرم و قابلیت کشسانی مناسب و در عین حال، استحکام بالا، در پزشکی و به ویژه اورتوپدی کاربرد زیادی دارد‏.‏

اگر بخواهیم بدن را به یک ساختمان تشبیه کنیم، ستون فقرات به عنوان اسکلت اصلی این ساختمان محسوب می شود که ۵ مهره از این ستون در قسمت کمر قرار دارد و تمام فشار اندام های فوقانی روی این ۵ مفصل است.

انسان به دلیل نوع ایسادن و راه رفتن منحصر به فردش بیشترین فشار را روی ستون فقراتش متحمل می شود و همین امر باعث شده تا ستون فقرات در اکثر صدمات و تصادفات نسبت به دیگر اعضا در معرض خطر بیشتری باشد.

علاوه بر این فعالیت هایی نظیر برداشتن اجسام سنگین، استفاده از کفش های پاشنه بلند، خوابیدن و ایستادن غلط می تواند باعث ضایعه های مفصلی در ناحیه مهره های کمر شود که کمربند طبی می تواند خطر این ضایعات را به صفر برساند و در صورت ضرب دیدن این ناحیه به روند بهبودی کمک نماید.

دیسک کمر 
مهره های ستون فقرات کمری بواسطه دیسکهای بین مهره ای با یکدیگر مفصل میشوند. تنشهای ناشی از حمل و نقل اجسام سنگین و خمشهای ناصحیح از ناحیه کمر میتوانند موجب بیرون زدگی دیسک از فضای بین مهره ای گردند. این عارضه عامل فشار برروی ریشه های عصب سیاتیک و بروز درد انتشاری برروی اعضای اندام تحتانی می گردد، گرفتگی ماهیچه های ناحیه کمر نیز از دیگر علل دردهای ستون فقرا ت کمری می باشد.

کمربند چهارفنره با کش دابل ورنا Verna
اورتزی که تحت عنوان کمر بند طبی چهار فنره در اختیارشماست براحتی در کمر محکم شده و با انتقال وزن و نیرو به مفصل قوی لگن اندام تحتانی ، حرکات اضافی کمر را نیز محدود مینماید بدین ترتیب با حمایت از عضلات ستون فقرات کمری ضمن داشتن آزادی عمل نسبی و مناسب در فعالیتهای روزانه موجب کاهش درد و جلوگیری از بروز صدمات بیشتر به ستون فقرات کمری میگردد.

موارد تجویز
سل مهره های کمر
عفونت چرکی مهره های کمر
آرتریت و روماتوئید کمر
استئوآرتریت مهره های کمر
فتق شدید دیسک بین مهره های کمر
شکستگی مهره های کمر

مزایای کمربند چهارفنره
دارای چهار آتل سخت پلی آمید بجای میله فلزی که متناسب با انحنای ستون فقرات و فرم انحنای کمر طراحی شده است.
استفاده از آتل پلی آمیدی که سبب عدم ایجاد آثار زنگ زدگی بعد از شستشو می شود.
امکان استفاده در هنگام رادیولوژی.
ویژگی محصول

دارای کش دوبل جهت استفاده آسان تر
دارای چهار فنر نرم در پشت برای ثبات بیشتر
پارچه نئوپرن ضد حساسیت
به راحتی قابل استفاده می باشد و حفاظت بسیار عالی ایجاد می کند .
محصول کشور ایران

کاربرد محصول کمربند چهارفنره با کش دابل ورنا Verna
درد در قسمت پائین کمر
گرفتگی عضلات و کشیدگی رباط ها
پوکی استخوان
سل مهره های کمر
عفونت چرکی مهره های کمر
آرتریت و روماتوئید کمر
استئوآرتریت مهره های کمر
فتق شدید دیسک بین مهره های کمر
شکستگی مهره های کمر

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX

محصولات مشابه