بالش پشت کمری ورنا Verna

Verna Lumbar Seat Support

    • استاندارد: ISO
    • رده مصرف: شخصی و خانگی
    • رنگ محصول: مشکی
    • منطقه ساپورت: کمر
    • نوع بسته بندی: کارتنی - بسته مقوایی
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • ساخت کشور: ایران

وضعیت : موجود

تولید کننده:  ورنا تجارت نیک پی/Verna
5600000
قیمت بازار: سود شما -560,000 تومان
قیمت : 560,000 تومان

بالشت پشت کمری ورنا

بالش پشت کمری  ورنا از فوم پلی ارتان که نوعی فوم هوشمند نرم است تولید می گردد. این بالشت ها دارای روکش های سه بعدی قابل جداسازی و شست و شو هستند. بالشت پشت کمری ورنا در ابعاد 31×9×33 سانتی‌متر تولید می گردد و دارای 3 سال گارانتی می باشد. فوم پلی ارتان یک نوع فوم نرم است که خاصیت های فوم هوشمند را داراست. این نوع بالشت ها شکل طبیعی ستون فقرات را حفظ می کنند و اجازه نمی دهند به مهره های کمر در حین نشستن پشت صندلی خودرو، محل کار و غیره آسیب وارد شود. استفاده از بالشت پشت کمری در محل کار و در حین رانندگی باعث می شود که افراد احساس راحتی کنند و دچار کمر درد مخصوصا در قسمت قوس کمر نشوند.
بالشت های پشت کمری ورنا دارای مزایای زیادی است که برخی از این مزایا به شرح زیر است:

پر کردن گودی کمر در حین نشستن

قرار دادن ستون فقرات در وضعیت صحیح و ارگونومی و کاهش درد های کمر و ستون فقرات

داشتن احساس راحتی در حین نشستن بر صندلی خودرو، محل کار ، خانه و غیره

دارای برجستگی هایی در ناحیه پشتی که باعث کاهش در تعریق می شود.

دارای گردش هوا به دلیل داشتن روکش سه بعدی

دارای وزن کم که می توان همه جا آن را با خود برد.

یکی از مشکلات رایج در میان مردم گودی کمر است. افرادی که به صورت طولانی مدت می نشینند و یا رانندگی می کنند وزن قسمت بالا تنه آن ها بر روی ستون فقراتشان مخصوصا در قسمت گودی کمر فشار زیادی وارد می آورد و این امر در طولانی مدت ممکن است مضرات زیادی برای آن ها داشته باشد. استفاده از یک بالشت در قسمت گودی کمر که بتواند ستون فقرات را در حالت ارگونومی و مناسب قرار بدهد می تواند بسیار موثر باشد. بالشت های پشت کمری برای اصلاح گودی کمر نیز مناسب است و می تواند از دردهای قوس کمر بکاهد. این پشتی ها را می توان در حین رانندگی و یا حتی در محل کار روی صندلی خودتان قرار دهید. در این مقاله قصد داریم به مزایای بالشت پشت کمری، بالشت کمری ورنا، مشخصات و مزایای آن بپردازیم.

 

بدشکلی های ستون فقرات

داشتن ماهیچه های قوی و قامت صحیح دو عامل مهم وموثر در جلوگیری از انحنای ستون فقرات یا اسکولیوز است. برای اینکه یک قامت صحیح داشته باشید باید بتوانید همیشه در حالت استاندارد و درست بنشینید، بخوابید و راه بروید. این مسئله موجب می شود که در حین انجام کار و فعالیت های روزانه به ستون فقراتتان فشاری وارد نیاید. رعایت کردن شکل صحیح زندگی به شما کمک می کند که اندامی استاندارد داشته باشید اما رعایت این نکات در بیشتر مواقع انجام نمی گیرد و این مسئله  باعث بدشکلی های ستون فقرات می شود. بدشکلی های ستون فقرات را می توان در سه دسته کلی نام برد:

قوس کمر زیاد و داشتن گودی کمر بیش از حد که به آن لوردوز می گویند.

خمیدگی بیش از حد ناحیه مهره های پشت سینه که به قوز کمر یا کیفوز معروف است.

خمیدگی کمر به چپ یا راست که باعث انحراف ستون فقرات و یا اسکولویوز می گردد.

مزایای بالش پشت کمری

بالش های پشت کمری می تواند ستون فقرات را از این بدشکلی ها حفظ کند. پشتی کمری باعث می شود که افراد در حین نشستن احساس راحتی داشته باشند و به همین دلیل خیلی به سمت طرفین و یا به جلو خم  نشوند.  خم شدن غیر صحیح به سمت جلو و یا به چپ و راست می تواند باعث ایحاد قوز، انحراف در ستون فقرات و در موارد شدیدتر باعث بیماری هایی همچون دیسک کمر و غیره گردد. درادامه به برخی از فواید استفاده از بالشت های پشت کمری اشاره می کنیم:

جلوگیری از کمر درد های ناشی از نشستن های طولانی مدت

جلوگیری از بیماری ها و آسیب های ستون فقرات

افزایش راندمان کاری

داشتن ظاهری مناسب و اندامی ایده آل

 

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX