سرنگ لوئرلاک (پیچی) آوا پزشک Ava

Ava Luerlock Syringe

    • استاندارد: ISO & IRAN
    • رده مصرف: تخصصی (تحت نظر متخصص)
    • نوع سرنگ: تزریق دارو و خونگیری
    • تیپ سرنگ : لوئرلاک 3 تکه
    • نوع بسته بندی: کارتنی
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • ساخت کشور: ایران

وضعیت : موجود

تولید کننده:  کارخانجات تولیدی و صنعتی آواپزشک
0

تماس بگیرید

سرنگ لوئرلاک (پیچی) آوا

لوئر لاک سرنگی است که در آن به علت در نظر گیری ایمنی بالاتر تغیراتی ایجاد شده است، شرکت آوا این سرنگ های خاص را در حجمهای متفاوت و با کاربردهای مختلف در یک طراحی ظریف به بازار عرضه کرده است ، تفاوت این سرنگ ها با دیگر هم قطارانشان در نحوه اتصال نیدل به بدنه است در آنها نیدل به راحتی در شیارهای پیچ مانند بدنه قفل شده و تا انتهای تزریق امکان جدا شدن آن وجود ندارد، رخدادهایی همچون نشت دارو  و جدا شدن نیدل یکی از مواردی بود که با وجود سرنگهای قدیمی احتمال زیادی داشت ولیکن با وجود لوئرلاک چنین اتفاقی دیگر صورت نمی پذیرد.

علاوه در مواردی مسدود شدن نیدل و گرفتگی آن در تزریق باعث میشد پرستار و یا شخص تزریق کننده مجبور به تعویض سر سوزن بشود و که در این صورت تنها کمی بی احتیاطی منجر به نیدل استیک شدن فرد می گشت و همین موضوع در نهایت به انتشار گسترده و ساده بیماریهای عفونی همچون ایدر و هپاتیت می انجامید ولی این مسئله با کمک سرنگهای لوئرلاک به خوبی مرتفع گردید و نیدل به راحتی و با پیچاندن باز و تعویض می گردد

سرنگهای ۵ سی سی لوئر لاک:

این سرنگها بر اساس استانداردهای بین المللی  ISO594 , ISO7864 , ISO7886-1 و ISO6009 و استانداردملی ISIRI 770 ساخته شده اند . همانند سرنگ های 3 سی سی با پوشش سیلیکونی که بر روی سر سوزن انجام گردیده باعث کاهش درد و سوزش در زمان تزریق می گردند گیج سرنگهای 5 سی سی 22 و با هاب مشکی رنگ عرضه شده اند و دارای برل شفاف و درجه های واضح هستند و جنس سوزن آنها استیل ضد زنگ پزشکی 304 می باشد.

کاربرد سرنگهای 5 سی سی لوئر لاک:

این سرنگها به دلیل محافظتی که نسبت به داروی داخل سرنگ به هنگام تزریق دارند می توانند برای تزریق داروهایی که ممکن است پاشش آنها ایجاد حساسیت کند گزینه مناسبتری هستند علاوه بهتر است در بیمارستانها و مراکز بهداشتی به دلیل ایمنی بالاتر آنها در جدا کردن و وصل کردن نیدل که موجب امنیت تزریق کننده می گردد از این نوع سرنگها استفاده شود، سرنگهای لوئر لاکر 5 سی سی جهت تزریق ملایمتر و با درد کمتر خدمات بهتری برای بیماران خواهند بود و همچنین در تزریق های وریدی استفاده از سرنگهای لوئر لاک به لحاظ ایمنی بالا تر گزینه ای ایده آل تر بوده تا بتواند از جداشدن ناگهانی سر سوزن، پاشش خون و یا ورود هوا به داخل رگ جلوگیری کند.

سرنگهای 3 سی سی لوئر لاک:

سرنگ 3 سی سی لوئرلاک آوا از جنس بدنه پلی پروپیلن پزشکی و همچنین سوزن استیل ضد زنگ پزشکی ساخته شده است. سوزن این سرنگ دارای پوشش سیلیکونی بوده که به کاهش سوزش و درد تزریق در بیمار بسیار کمک می کند. یکی از مزیت های عمده این سرنگ نسبت به سرنگ های ساده، پیچ شدن سر سوزن بر روی سرنگ و عدم نشتی یا پرش سر سوزن از روی سرنگ در هنگام تزریق می باشد. به علاوه که امکان تعویض سر سوزن بر روی این سرنگ در صورت نیاز، به راحتی امکان پذیر است. سرنگ 3 سی سی لوئرلاک آوا دارای برل شفاف همراه با درجه های واضح بوده و با ایمنی کامل جهت تزریقات و خون گیری نیز قابل استفاده می باشد.

کاربرد سرنگهای 3 سی سی لوئر لاک:

از سرنگ های دو، دونیم و سه سی سی در تزریق محلول‌های دارویی به بدن انسان جهت پیشگیری، کنترل و درمان بیماری آن ها و همچنین درتزریق مایعات بیشتر روغنی به صورت عضلانی، داخل سرم و تزریق مواد بیهوشی، آنتی بیوتیک ها، داروهای ضد التهابات شامل کورتون ها در شیمی درمانی کردن بیماران و همچنین در تزریق زیرپوستی و عضلانی دارو کاربرد فراوان دارد.

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX