شامپو گیاهی بیوبلاس مدل Botanic Oils حاوی روغن نارگیل مخصوص موهای کدر و بی جان حجم 360 میل BIOBLAS

Bioblas Coconut Oil Shampoo for Dull, Matte and Lifeless Hair0360 ml

    • استاندارد: dermatest Certificate / GERMANY
    • حجم: 360ML
    • رده مصرف: بزرگسال
    • عصاره: روغن نارگیل
    • نوع پوست / مو: خشک
    • نوع بسته بندی: بسته بندی تکی کارتنی
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • ساخت کشور: ترکیه

وضعیت : ناموجود

تولید کننده:  B’IOTA Laboratories GmbH
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

شامپو گیاهی بیوبلاس حاوی روغن نارگیل مخصوص موهای کدر حجم 360 میل 

اگر خیلی طرفدار محصولات شیمیایی نیستید و ترجیح می دهید از روغن های طبیعی برای مو و پوست خود استفاده کنید، حتماً از خواص روغن نارگیل برای سلامت و زیبایی پوست و مو شنیده اید. حقیقت این است که روغن نارگیل یکی از محبوب ترین روغن های طبیعی برای درمان مشکلات مو و پوست است.روغن نارگیل بهترین روغنی است که می‌توانید برای موهای خود استفاده کنید. محافظت از مو در مقابل حرارت، ترمیم موهای شکننده و آسیب دیده، جلوگیری از ریزش و کمک به رشد مو از خواص این روغن است. روغن نارگیل (به دلیل داشتن ویژگی حفظ رطوبت) در موهای شما باقی می‌ماند و تبخیر نمی شود. به همین دلیل، استفاده از روغن نارگیل یکی از مؤثرترین روش های درمان مو است. روغن نارگیل نقش زیادی در حفظ پروتئین موهای آسیب دیده و سالم دارد. این روغن سرشار از اسیدلوریک است که به راحتی در ساقه ی مو نفوذ می کند. به همین دلیل، مو را از آسیب دیدن حفظ می کند.رطوبت رسانی خاصیت روغن نارگیل است، برای همین کاملا از خشکی و ایجاد موخوره جلوگیری می کند. مصرف این روغن بهترین راه برای کمک به ترمیم خشکی موهای دندانه دار است.

شامپو روغن نارگیل بیوبلاس مدل روغن های گیاهان

شامپو Bioblas که برای ترمیم موهای مات و کدر ساخته شده ، باعث زنده شدن و درخشش موهای شما می شود ، به رشد سالم آنها کمک می کند و ریزش مو را کاهش می دهد. روغن نارگیل موجود در آن باعث تغذیه و تقویت مو می شود و موها را نرم ، صاف و براق می کند. به ترمیم پوست سرکمک کرده و از ریزش مو جلوگیری میکند.شامپو Bioblas نارگیل رشته های مو را با روغن گزنه موجود در آن تغذیه می کند. ظاهر پرحجمی را ایجاد می کند و در تمام طول روز مو را پر می کند. مجتمع گیاهی ثبت اختراع B19 که توسط Bioblas ساخته شده به طور موثری از مو در برابر ریزش محافظت می کند. این شرایط از نظر بالینی آزمایش شده است. با مقدار pH پوست سر سازگار است و از نظر پوستی مناسب است.

این شامپو گیاهی حاوی عصاره و روغن نارگیل می باشد. روغن نارگیل سرشار از اسید های چرب و انواع پروتئین های مفید برای مو می باشد. اسید های چرب اشباع و غیر اشباع موجود در شامپو برای درمان خشکی مو و وز شدن آن بسیار مناسب می باشد. بهترین راه برای رهایی از خشکی مو ها استفاده از روغن نارگیل می باشد. برای شستشوی مو ها نیز باید از این شامپو گیاهی استفاده کرد تا موهایی خوش حالت و درخشان را برای شما به ارمغان بیاورد. ویتامین های موجود در این شامپو گیاهی مخصوصا ویتامین های گروه ب برای رشد و تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو بسیار مؤثر می باشد. شامپو گیاهی نارگیل در بازار در برند های و بسته بندی های گوناگون عرضه می گردد که در هنگام  خرید باید سعی شود از بین برند های آشنا و معتبر آن را انتخاب کرد.شامپو گیاهی نارگیل برای موهای آسیب دیده بسیار مناسب است، این شامپو تقویت کننده مو می باشد و ضد شوره است، نرم کننده موی سر و رفع خشکی و وز بودن مو از دیگر خواص این محصول شگفت انگیز می باشد.شامپو گیاهی نارگیل برای موهای خشک قابل استفاده است. اگر موهای خشک و وز شده دارید و یا دچار اختلالات مو مانند: آسیب دیدگی شدید مو، موخوره، شوره، ریزش، خارش و … شدهاید با مصرف مداوم از شامپو گیاهی نارگیل میتوانید در درمان این مشکلات اثرات فوق العاده‏‌ای داشته باشد.ویتامین های موجود در شامپو گیاهی نارگیل مخصوصاً ویتامین های گروه ب برای رشد و تقویت مو و جلوگیری از ریزش مو بسیار مؤثر می باشداستفاده از این محصول باعث ایجاد درخشندگی، نرمی و لطافت مو می شودشامپو گیاهی نارگیل خشکی و وز بودن مو را از بین برده و باعث تقویت کنندگی و جلوگیری از آن می شود

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX

مشتریان این محصول، محصولات زیر را نیز خرید کرده اند