شامپو گیاهی بیوبلاس مدل Botanic Oils حاوی روغن گزنه مخصوص موهای ضعیف و شکننده حجم 360 میل BIOBLAS

Bioblas Nettle Oil Shampoo for Fine, Weak Hair Hair-360 ml

    • استاندارد: سازمان غذا و دارو
    • تیپ محصول: مو
    • حجم: 360ML
    • رده مصرف: بزرگسال
    • عصاره: گزنه
    • نوع پوست / مو: همه نوع
    • نوع بسته بندی: بسته بندی تکی کارتنی
    • گارانتی: تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالا
    • ساخت کشور: ترکیه

وضعیت : ناموجود

تولید کننده:  B’IOTA Laboratories GmbH
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید.

شامپو گیاهی بیوبلاس مدل Botanic Oils حاوی روغن گزنه مخصوص موهای ضعیف و شکننده حجم 360 میل 

گیاه گزنه که با نام علمی ( Urtica Dioica ) معروف است یکی  از گیاهان پرخاصیت ، سرشار از ویتامین ها و املاح معدنی همچون ویتامین E ، ویتامین D ، کربوهیدرات و پروتئین و اسید آمینه فراوان است . این گیاه در مناطقی مانند آفریقا ، اروپا ، آسیا و شمال آمریکا به وفور یافت می شود . برگ ها و ریشه آن خاصیت دارویی دارند . از برگ و ساقهی گزنه ، عصاره ی روغن گزنه استخراج می شود .از عصاره ی روغن گزنه می توان برای درمان های موضعی پوست ، مو ، درد مفاصل و غیره استفاده کرد . یکی از پر اهمیت ترین خواص و کاربرد روغن برگ گزنه ، استفاده از آن برای تقویت موی سر و رشد مجدد آن است . به خصوص برای افرادی که از طاسی رنج می برند . این روغن به دلیل خواص و ترکیباتش سبب تحریک فولیکول های مو می شود و پیاز مو را تقویت می کند . در هربار استفاده فقط کافی است چند قطره از این روغن را روی پوست سر بریزید و به آرامی آن را ماساژ دهید . این روغن سبب تحریک ریشه ی مو ،  بهبود رشد سریع موها  ، جلوگیری از ریزش مو ، درمان مو خوره می شود و به رویش مجدد مو نیز بسیار کمک می کند .روغن گزنه علاوه بر سلامت مو برای سلامت پوست هم بسیار مؤثر است . در شرایط پوستی مانند پسوریازیس و شوره سر این روغن به بهترین شکل عمل می کند . استفاده موضعی از این روغن به کاهش نیش حشرات ، اگزما ، از بین بردن جای زخم ، آکنه ی پوستی و آبله مرغان بسیار کمک می کند . یکی دیگر از کاربردهای روغن گزنه استفاده از آن در کرم های ضد آفتاب است . روغن گزنه از پوست در برابر تابش مستقیم نور خورشید و سوختگی پوست به شدت محافظت می کند .

شامپو بیوبلاس حاوی روغن گزنه مخصوص موهای ضعیف و شکننده

شامپو بیوبلاس حاوی روغن گزنه سر محصولی جدید و کامل از برند نیوبلاس کشور ترکیه است.عملکرد اصلی این محصول تقویت و استحکام دهی به موهای ضعیف و شکننده است. موهای نازک و شکننده یکی از معضلاتی است که برخی از افراد بدان دچار هستند.موهای ضعیف و نازک ظاهری کم پشت و ناخوشایند دارند.علاوره بر این ریزش در موهای نازک بدلیل ضعف آنها شایع تر است.از دلایل تضعیف و شکننده شدن موها عدم تغذیه مناسب و کمبود ویتامین ها و مواد مغذی و مفید برای موها می باشداستفاده از یک شامپوی مناسب و سازگار با موها میتواند تا حد زیادی در کمک به رفع این مشکل موثر باشد.

شامپو بیوبلاس دارای فرمولاسیون بسیار خاص و موثری متشکل از مواد مغذی و مفید برای موها از جمله روغن گیاه گزنه میباشد که نقش بسیار مهمی در ترمیم و تقویت موها وحجم دهی و استحکام بخشی به آنها دارد. این محصول با تغذیه و تقویت ریشه های مو،باعث ضخیم تر شدن تارهای مو شده و پس از چندی موهایی ضخیم و حجیم را برای شما به ارمغان می آورد.برخورداری از مواد کاملا ارگانیک  در ساختار غنی شامپو بیوبلاس حاوی روغن گزنه آن را از بقیه همتایان خود متمایز نموده است.کیفیت بالای این محصول چنان است که حتی پس از اولین مصرف نیز شاهد اثر فوق العاده آن بر روی موهای خودخواهید داشت.

PH سازگار با پوست سر از دیگر خصوصیات مهم این محصول است که نه تنها قدرت شویندگی بالایی دارد و تمام چربیها و آلودگی های موها و کف سر را بطور کامل پاکی میکند بلکه بواسطه این ویژگی برای شستشوی روزانه موها نیز مناسب است. روغن گزنه موجود در این شامپو هم  یاعث تقویت موها وحجم دهی و استحکام بخشی میشود هم از ریزش مو ها جلوگیری میکند.با انتخاب این محصول موهایی همیشه سالم و مستحکم  و پرپشتی خواهید داشت.

نحوه استفاده:

تمام کف موهای مرطوب خود را ، بخصوص از ریشه شروع کنید ، با کف کردن به سمت انتهای آن ، بشویید و بشویید. مطابق نیاز موهای خود تکرار کنید

روش های پرداخت این محصول

  • پرداخت آنلاین
  • پرداخت در محل ( فقط در تبریز)

روش های ارسال

  • ارسال با پست
  • ارسال با باربری
  • ارسال با تیپاکس
  • ارسال با TPX